مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مهرسام گل من

مهرسام و اداره مامانی

1392/6/20 23:58
نویسنده : مامان مژگان
298 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز با بابایی رفتیم اداره . من چندتا کار داشتم که باید می رفتم . نمی تونستم تنهات بزارم پس سه تایی راهی شدیم . خاله ها و عموها خیلی دوست داشتن. همه اومدن دیدنت . کلی هم کادو گرفتی . خیلی پسرخوبی بودی و اصلا اذیت نکردی هرکسی هم که اومد دیدنت براش خندیدی و دست و پاتو تکون دادی . ولی یه گوشه چشمی هم به من داشتی که ببینی تنهات نذاشته باشم. الهی قربون نگاه مهربونت شم.

از داشتن گلی مثل تو خدا رو شاکرم عزیزم .

خاله سمیه هم امروز اومد دیدنت خونمون و همش اس ام اس می ده پسرتو ببوس چشاش خیلی مهربونه ولی نمیدونه که تو وجودت سراسر پر از مهره . اسمت هم یعنی پسر مهر. پسر خونگرم و مهربون که خیلی بهت میاد عزیزم. الانم از خستگی از 8 شب خوابیدی تا ساعت 12 که دارم این پستو می نویسم.

امیدوارم هرکی نی نی می خواد خدا بهش بده که واقعا نعمته.

روی ماهتو می بوسم مامانیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شکوفه
23 شهریور 92 16:50
4 مهر فراموش نشه دیدار مادران تیر ماهی در پارک بهشت مادران