مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مهرسام گل من

مهرسام و بابایی

1392/6/19 22:11
نویسنده : مامان مژگان
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بابایی خیلی دوست داره . عاشقانه دوست داره انقدر که اگه از سرکار بیاد و ببینه که خوابی غصه دار میشه و انقدر سر و صدا میکنه تا بیدارشی و در اغوشش نوازشت کنه. برای شمام خیلی زحمت میشکه. می خوابونتت. باهات بازی میکنه . پوشکت رو عوض میکنه. مواقعی که من خستم بهت شیرمیده. خلاصه که خیلی بابای مهربونی داری. خوش به حالت. امیدوارم روزی که شما بزرگ شدی قدرش رو بدونی و بهش بی احترامی نکنی و همیشه بدونی که پدرت مثل یه کوه پشتته و هواتو داره.

اینم یه عکش از شما و بابایی


همین جا از همسر مهربونم که همیشه کنارم بود و با بداخلاقی ها و افسردگی ها و تنبلی های من کنار اومد تشکر میکنم . در طول بارداری هم همیشه با من کنار اومدی و کمکم کردی. انشاا.. همیشه سالم باشی و سایه ات همیشه بالاسر من و مهرسام باشه عزیزم. دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دلسارا
20 شهریور 92 14:42
انشاله