مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مهرسام گل من

مامان خوشحال

1392/10/8 17:39
نویسنده : مامان مژگان
291 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم، نفسکم امروز خیلی خوشحالم. چون یه خاله مهربون که دوست قدیمی مامانیه قول داده که از تو نگهداری کنه و من خیالم راحت شد. آخه هر روزم شده بود غصه خوردن و اشک ریختن واسه تو . هرکاری کردم نتونستم با خودم کنار بیام که بزارمت مهد. آخه خیلی کوچولو و مظلومی . می خواستم پرستار بگیرم واست ولی آخه به کی اعتماد می کردم و پسر دسته گلم رو می دادم دستش. ولی وقتی از خاله مهربونت خواهش کردم قبول کرد و  منو خیلی خوشحال کرد. حالا از هفته دیگه که می رم سرکار می دونم که کسی پیشته که مثل خودم دوست داره. البته بابایی هم بعضی روزا که شیفته بعدازظهره می مونه پیشت. منم که ساعت 3 میام خونه . خداروشکرررررررررررررقلب

عزیزم خدا همیشه شامل حاله من بوده و هست.

گر نگه دار من آنست که من می دانم

                                  شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان بهار ، مهرنگار
26 آذر 92 0:35
اینجوری خیلی خوبه ،خیالت کلی راحت می شه خدارو شکر مهرسام جونه خوبه .از طرف من ببوسش
مامان مژگان
پاسخ
مرسی مامان مهرنگار جون .
خاله یاسی
12 دی 92 23:19
خداروشکر مژی جونم
je30
15 دی 92 18:10
عسیسم خوندمت به اتاق دخملک منم یه سری بزن خوشحال میشم
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 0:50
کوجایــــــــی.دلم تنگ شد
نی نی عکس
8 شهریور 93 20:48
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/