مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مهرسام گل من

خونه خاله مامان

1392/9/30 1:09
نویسنده : مامان مژگان
464 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه من خونه تنها بودم که دیدم خاله وحیده زنگ زد گفت مامانت اینا خونه مامانمم. توام بیا. منم دیگه از خونه موندن خسته شده بودم تنهایی کاراتو کردم و رفتیم اونجا . برای اولین بار بدون بابایی بودیم . می ترسیدم با وجود شما رانندگی کنم واسه همین اژانس گرفتم و رفتیم. درسا جونم بود و کلی بهت چنگول انداخت. اخه 8 ماهشه و هنوز نمی تونه بهت بگه دوست داره مامانی. یه عکس خوشگلم ازت انداختم که برات میزارم پسر گل مامان

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

سمیرا مامان کیارش
31 شهریور 92 14:18
عزیزم چه لباس خوشگلی پوشیدی قربونت برم بوس
دلسارا
1 مهر 92 23:31
چه لباسي ، انگار داري ميري خواستگاري
مامی یاسی
6 مهر 92 16:58
چه پسر خوشتیپی،عزیز دلم
الهه(شکلاتی).مامان شاهزاده آدریان
8 مهر 92 1:07
الهی ...پسر خوشتیپ چشم نخوری عسلک