مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مهرسام گل من

مهرسام و نمایشگاه

1392/6/25 23:32
نویسنده : مامان مژگان
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جمعه با خاله زیبا و درسا جون رفتیم نمایشگاه مادر و نوزاد. می خواستم کلی برات خرید کنم مامانی. ولی انقدر شلوغ بود که همش نگرانت بودم صدمه نبینی. ولی شما گردنت رو سیخ کرده بودی و با تعجب ادما رو نگاه می کردی و یه جاهایی هم ذوق می کردی نانازی. ماشاا... ناز شده بودی و همه نگات می کردن . هر غرفه ای که می رفتیم همه قربون صدقه ات می رفتن و سن ات رو از من و بابایی می پرسیدن. الهی فدات شم پسر نازم.

برات از نمایشگاه یه دونه کلاه خریدیم و سی دی داستان و بی بی انیشتین. میخواستم لباس بخرم که کارت خوانها همه قطع شدن غرفه اونت هم همینطور.

بعدشم رفتیم پارک شیان و رستورانش دلی از عزا دراوردیم ولی از اونجایی که هر وقت من می خوام غذا بخورم شیر میخوای غذام سردشد. اشکالی نداره مامانی فدای یه تار موت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)