مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مهرسام گل من

واکسن دوماهگی

1392/6/14 22:33
نویسنده : مامان مژگان
174 بازدید
اشتراک گذاری

2 شهریور روز واکسنت بود. رفتیم مطب دکتر کنی قدت شده بود 60 وزنت هم 5300 . راستی قدو وزنت هنگام تولد قد 50 وزن 3130 که دکتر خیلی از روند رشدت راضی بود. راستی یادم رفت بگم سه چهار روز قهر کرده بودی و سینه مامان رو نمی خوردی ولی خود به  خود بهتر شدی.

دکتر اومد و واکسن رو اماده کرد به من گفت بچه رو بگیرگفتم دکتر من دل ندارم گفت بشین باید احساست کنه. منم بغلت کردم و با چشم گریون محکم گرفتمت. دکتر واکسنت رو زد منم با تو گریه می کردم . بمیرم برات. اولین بار بود که اینجوری گریه ات رو میدم عزیز دلم. واکسنت که تموم شد منو نگاه کردی منم صورتمو چسبوندم به صورتت و ساکت شدی. الهی بمیرم برات که انقدر مظلوم بودی مامانی.

تا خونه رو خواب بودی. ساعت 5 عصر بود که یهو پاتو تکون دادی و از درد جیغ کشیدی. الهیییی فدات شم عزیزم . همینجوری دیگه تا شب ناله کردی. اخر شب درد پات خوب شد ولی تب کردی تا صبح بالاسرت بودم که تبت بالا نره تا دو روز تب کردی ولی کم بود . دیگه خداروشکر خوب شدی .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)